Veel gestelde vragen

Nog geen verzendbevestiging van ons ontvangen?
Om uw adres te wijzigen kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Als je al een verzendbevestiging hebt ontvangen, wijzig dan je adres met “bezorging wijzigen” in het gedeelte Tracking & Tracking van onze bezorgservice. Als uw pakket al te ver weg is in het bezorgproces, is dit helaas niet meer mogelijk, zelfs niet via de klantenservice. Dan komt er een melding op je Tracking & Tracking-pagina. Als je het pakket daar kunt ophalen, kun je het aan de bewoners van het verkeerde adres vragen.

Wij verzenden voornamelijk via DHL, maar het kan voorkomen dat we ook PostNL gebruiken.

Wanneer je om wat voor reden ook, je bestelling (of een deel daarvan) wilt retourneren, dan kan dat uiteraard.
Dit mag dan wel binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen gebeuren. Hierbij zijn een paar zaken van belang:

 

  • De bestelling moet binnen 14 dagen aangemeld worden voor retournering.
  • Maatwerk-producten vallen uiteraard niet binnen de retourregeling.
  • De verzendkosten, zowel heen als terug, zijn voor rekening van de klant
  • Het product mag niet gebruikt en/of beschadigd zijn, ook niet de verpakking.
  • Het dient in de originele verpakking te zitten.
  • De originele verpakking dient onbeschadigd te zijn.
  • Het product dient in een (om)doos te worden geretourneerd.

 

Wat moet ik doen om een product te retourneren?

Om het product te retourneren, kun je het retourformulier in vullen op onze siteVul je de gegevens in verzend de fomulier door op verderknop te drukken.
Wij stuuren u een formuliertoe print het uit vouw het formulier dubbel en plak het op de omdoos.
Na verwerking van jouw retourzending, maken wij de retourbetaling in orde via de door jouw gekozen betaalmethode.
De betaling wordt binnen 5 werkdagen na verwerking van de retourzending, teruggestort op je rekening of via de door jouw gekozen betaalmethode. 

Beste klant,

Bedankt voor je bestelling bij ons!
We begrijpen dat het belangrijk voor je is om te weten hoe je je bestelling kunt volgen, en we helpen je hier graag bij.

Zodra je bestelling klaar is, sturen we je een e-mail met een track en trace-nummer, zodat je de status van je bestelling kunt volgen. Je kunt ook altijd de laatste informatie over je pakket vinden op track & trace, die ook beschikbaar is in de PostNL-app. Vul de track & trace-code (barcode) en de postcode van de ontvanger in, en je ziet direct wanneer we je pakket bezorgen.

We begrijpen ook dat sommige bestellingen vertraging kunnen oplopen door speciale gelegenheden zoals Valentijnsdag, Moederdag, Vaderdag en Kerstmis. Als je bestelling vertraging heeft opgelopen, neem dan gerust contact met ons op en we zullen ons best doen om je te helpen.

Als je nog vragen hebt of als er iets is wat we voor je kunnen doen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
We zijn er altijd om je te helpen.

3Dnaamborden.nl

U kunt uw bestelling wijzigen als wij nog niet zijn begonnen met de verwerking ervan.
Als wij wel zijn begonnen met uw bestelling, zijn er kosten verbonden aan het wijzigen van uw bestelling.
De kosten verschillen per product en zijn afhankelijk van hoe ver wij zijn met de verwerking van uw bestelling.
Neem zo snel mogelijk contact met ons op via e-mail of telefoon als u uw bestelling wilt wijzigen.

Bij gepersonaliseerde bestellingen geldt een levertijd die afhankelijk is van het soort bestelde artikel en een productietijd van 4-12 werkdagen. Als de levering langer duurt dan verwacht, geef de verkoper dan extra levertijd, bijvoorbeeld 1 week. Als het product dan nog niet is geleverd, kun je de koop ongedaan maken.
Je kunt altijd de laatste informatie over je pakket vinden op track & trace, die ook beschikbaar is in de PostNL-app. Vul de track & trace-code (barcode of “niet-thuis code”) en de postcode van de ontvanger in, en je ziet direct wanneer we je pakket bezorgen.

Beste Klant

Bedankt voor uw interesse in onze producten en uw recente bestelling bij ons. We begrijpen dat u zich afvraagt waarom uw bestelling vertraagd is en we willen graag onze excuses aanbieden voor het eventuele ongemak.

We hebben onlangs een onverwachte toename in het aantal bestellingen ervaren, vooral vanwege speciale gelegenheden zoals Valentijnsdag, Moederdag, Vaderdag, Kerst, enzovoort. Dit heeft geleid tot een toename van de vraag en een aanzienlijke vertraging in ons leveringsproces.

We willen u echter verzekeren dat we er alles aan doen om alle bestellingen op tijd te leveren. We werken momenteel met ons team aan het verwerken van alle bestellingen zo snel mogelijk, maar het kan enige tijd duren voordat uw bestelling wordt verzonden.
We hopen op uw begrip en geduld tijdens deze periode.

Als er nog vragen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We willen u bedanken voor uw begrip en uw steun voor ons bedrijf 3dnaambord.nl